Thursday, January 13, 2011

semenjak dua menjak tiga menjak dan bermenjak menjak

 dah lama aku pendam tak ku tahan !
aku rindu kat kau wahai atuk ku ):
dah pun 2 bulan kau pergi.
dah hampir 3 minggu aku bermimpi kan kau.
tiap kali bangun aku hanya mampu,
sedekah kan al-fatihah. dan air mata pun bergenang.
aku sangat rindu kan kau, tuhan je yang tahu banyak mana.
 dan ya, hanya al-fatihah mampu ku ucap dan sedekah kan pada mu.
aku rindu, aku tatap hp mu. dan, ya sekali lagi mata aku bergenang.
hampir menitis kan airmata. aku rindu, aku tatap gambar mu. dan, ya
kali ini mata aku hampir hampir menjatuhkan airmata yang seperti banjir.
 aku benar benar rindukan kau,
dan, ya saat ini mata ku benar benar menitiskan airmata sama seperti ombak dek kerana tsunami.
deras dan tanpa henti, itu lah aku sekarang.

 ya allah, kuatkan semangat aku.
 

xox
ikaidris

No comments:

Post a Comment