Saturday, January 22, 2011

hari ulangtahun kawan

 aku pernah rapat dengan dia suatu ketika dulu.
faktor, kelas yang  sama menyebabkan aku menjadi lebih rapat lagi dengan die.
namun, dek kerana haluan hidup aku.
tercipta satu jurang jauh antara aku dan die.
secara tak langsung, aku dan die cuma berjumpa jika berpeluang,
seperti hari raya tahun lepas. ((:
 tujuan aku buat entri ni, sebab hari ini. iaitu 22hb januari. adalah hari ulangtahun kelahiran die yang ke 20.
tak sangka kan ? pejam celik. 
kite dah pun 20 tahun. yang bagi aku, permulaan hidup kite sebagai wanita.. mungkin ?
 selepas mengharungi hidup sebagai remaja biasa, kita perlu meredah cabaran cabaran baru
kelak sesuai dengan usia kite.
 aku doa kan kau berjaya mengharungi cabaran itu. semoga, kite terus berkawan sehingga akhirnya.
ya, mungkin kite jarang berjumpe, tapi. kite selalu ingat antara satu sama lain.
 aku ucapankan selamat hari lahir yang ke 20.
 semoga panjang umur dan di murahkan rezeki.
 semoga di berkati allah sentiasa, AMIN.


entri ni untuk kau la !
 SALINA NURUL AIDA HASHIM.


xox
ikaidris

No comments:

Post a Comment