Tuesday, January 11, 2011

Anugerah Juara Lagu ke 25.

hi !
masih lagi bertemakan AJL. hehehe
actually dah 2 hari berlalu.
tapi aku rasa, still ada saki baki org bercerita berkisarkan AJL.
di office, di kedai makan, di laman sosial, semua laaa.
termasuk laa di dapur dapur kampung, makcik makcik yg kerjaya nya
hanya lah sebagai suri rumah. :p
 semua pun dah tau juara lagu di genggam oleh
  ANA RAFALLI dengan lagu TOLONG INGATKAN AKU
secara peribadi, aku sendiri tidak berape setuju dengan keputusan juri.
tapi aku ni SAPE ? satu benda haram tak tau pasal MUZIK.
mungkin pemilihann ana sebagai juara bukan berdasarkan vokal beliau.
tetapi susunan lagu,melodi lagu itu. ( aku masih tak setuju ) heheh.
 aku masih kata, FAIZAL TAHIR adalah juara,
kalau nak cerita pasal FT punya vokal, rasenye semua orang dah tau.
bertapa mantop nye ! haha. :p
FT just dapat persembahan terbaik melalui lagu HANYUT.
yang ni aku setuju sangat sebab memang best perfomance die.
antara artis lain yang menang,
HAFIZ : vokal terbaik dan tempat ketiga
MUH dan BLACK : tempat kedua

 persembahan pembukaan dari YUNA bagi aki tidak menghampakan, walau pun aku tidak suka yuna,
bagi aku die hebat malam tu. oh ! BLACK dengan lagu SOFEA JANE, seriously. aku rase terbuai buai !
hahahha. black menyampaikan dengan tenang sekali. memang aku SUKA !
artis lain lain bagi aku semua mendatar, pengacara tahun ni pun aku rase macam tak serasi walhal tahun lepas dieorg jugaklah yang mengacara. PELIK.

  ape ape pun TAHNIAH kepada pemenang. isyaAllah tahun depan FT menang pulak. heheheh.
sudah dua kali gelaran juara tipis tipis je. GOOD LUCK !

xox
ikaidris

No comments:

Post a Comment