Wednesday, August 25, 2010

today yang biasa-biasa je

akibat tak tidur semalam semalam.
aku bangun kul 4.15 PETANG ! amik kau..
ya allah. aku betul-betul tak sedar.
aku rase aku tidur lebih kurang kul 8 pagi macam tu.
-___-
its oklah.. urm, bangun je aku terus NGADAP tv
bosan ! then B text tanye nak buka mane today ?
aku terus blurr, mengingat kan tinggal aku and adik je kat rumah
malas nak keluar, kesian pulak die nanti buka sorang.
aku pun cakap la kat die. its ok lah..
aku masuk bilik, ask adik aku, nak buka ape today ek ?
rumah aku ni kalah rumah bujang, barang makan haram tak mandang,
dapur pun berasap weekend jelah
sebab my mum tak kerja on weekend. tu pun sumpah ! jarang sekali.
adik aku jawab " aku buka dengan z la " -___-
aku pulak yg keseorangan. z bf die nak dtg and go somewhere for berbuka
terpaksa la aku text B balik.
so, aku buka dengan die la today.
balik rumah around 11. lepas Bhabis kerja terus gerak.
sampai rumah. WAH ! bau mengancam siot !
my mum masak sup daging. memang FAVOURITE la kan.
aku bab sup2 ni memang NO1.. terus amik bihun and all the SAMPAH
makan ! makan ! makan ! sedap wei. :9
oklah ye.. sampai sini je..
ngantuk bangat ! :P

xoxo

No comments:

Post a Comment