Saturday, August 21, 2010

kembali (:

its been long time tak update kan ?
banyak sangat things yang jadi. TERLALU banyak.. sampai aku sendiri
sometimes dah ingat lupa. hurm
dari FINAL SHOWDOWN habis, aku balik kampung B,
pergi DIGI TOUR at ipoh pergi lepak-ing bersama teman-teman :p
pakcik aku sakit, die masuk hospital, till he tinggalkan kami semua baru2 ni.
macam2 lagi but i can't remember all.
oh ye ! ke sungai gabai bersama B, amy , naz, joe and alam.
we had so much FUN ! kannnn ?!
aku cuma ingat perkara yang berlaku pada 18 august 2010.
pak cik aku pergi buat selama2nya after he suffered sakit BARAH HATI. ):
sangat sedih but, hurmmm idk. tuhan lebih sayangkan die. AL-FATIHAH buat arwah ABDUL HALIM.
hurm.. now dah masuk BULAN RAMADHAN. yang aku sure semua orang nanti-nantikan. KAN ? (:
yang semua orang BERKEJAR-KEJAR membuat amal ibadah, dengan pelbagai cara.
dan selalu nye orang banyak BERSEDEKAH. ALHAMDULILLAH.... semoga tuhan panjangkan umur kita semua ke NEXT RAMADHAN ya.. (:
aku pulak ? sedang mempersiapkan diri. FINAL EXAM dah dekat 1 sept ni.
NERVOUS sikit lah, even just 1 paper. :p
oh ye. hubungan aku dengan B now is getting better and BETTER. alhamdulillah..
since first ramadhan kami SAHUR and BUKA together.
BEST ! LOVE U B. :D i have a LOTS of picture nak share dengan u all !
FINAL SHOWDOWN



DIGI TOUR



SUNGAI GABAI and LEPAK-ING :D




aku tak berkesempatan mengambil gambar semasa urusan pengkebumian pak cik aku.
cikgu2 semua amik utk disisipkan dalam takwim sekolah mereka. ):
aku cuma sangat sedih that time. SANGAT.
for ramadhan untill now, banyak lagi but belum save ke laptop lagi. masih tersimpan rapi
dalam hp ku. hehehhe.
akan ku upload, nanti ya ! :D
sampai berjumpa lagi ! (:


No comments:

Post a Comment