Monday, August 23, 2010

saya buat ape hari ini ?

first of all.
saya tidur kul 8 AM.
because. semalam tak boleh tidur.
so, saya online jelah.
sampai boyfie sendiri terkejut aku text die kul 7 AM ?!
hahah. sorry B ganggu tidur je kan ? :p
aku terlelap. then tak sedar what time my mum ketuk pintu.
" KAK! KAK! ( panggilan ku dirumah ) NI HA ANAK AWK DAH BALIK !"
( anak = kucing ku ) hahahha.
aku pun dengan mate pejam bukak pintu bilik bagi ANAK KU masuk. :p
die ni special sikit. makanan kucing lain semua kat kitchen.
die punye makanan dalam bilik aku. -__-"
so, aku dengan tidak melihat jam terus mengelongsor ke katil
kembali ke asal ku.. :D
AH ! best nye !! then terjaga balik. ANAK KU, tak boleh nak katil
disebabkan kecederaan die bahagian tangan nye. INJURED ?!
haiiishh. nasib aku syg kau ! aku angkat die letak atas katil.
then. aku tersedar, emmmm. JAM BERAPE AGAK-AGAKNYE yeee ??
amik hp, tekan password **** in 1 second : MAK AIH !!!! dah jam 2 PETANG.
WTFFFF kan ?! sumpah aku tak sedar langsung.
terus bangun. TENGOK TV ! hahahahha, JALANG BETUL.
bukan nye nak amik towel pergi mandi ke ape ke... hahahahhaha. :p
kul 3 msg b, nak buka ape ni ?!!!
nasib die lah nak kena amik aku kat rumah.
bebuka together dekat his workplace. SORRY !
lagipun. aku memang dah plan nak buka sana dengan leen since thursday lagi.
before ke ara tu. heheh. sempat aku singgah BAZAAR KJ.
beli ape yang patut. huhuhu.
ok. time buka : aku makan banyak gila ! sampai perut dah takde space
BUT, aku still SUMBAT lagi. lol !
macam2 la kat dalam perut that time. YA ALLAH.
macam tak pernah jumpe makanan aku ni kan ?!
then leen ajak ke TUJUH SEBELAS
kate nye " KITE JALAN JELAH BABE, BUKAN JAUH KAN"
aku pun ok je, coz benda memang tak jauh.
but then. dah HALF WAY.
ade pulak HANJING keparat mane tah.
sampai 3 EKOR. ARGHHHH !! memang kiteorang patah balik la kan ?!
PANAS HATI betul.  DUSH ! DUSH ! amik kau HANJING keparat.
terus pinjam motor member. nasib leen pandai bab2 motor ni.
balik je dari TUJUH SEBELAS.
ketawa je, teringat kan KISAH HANJING tadi..
konon-konon nak bersenam la lepas bebuka. makan banyak kan.
haisshhh.
ok la babe ! gtg.
plan for this morning ? urmm. B ajak tengok wayang.
but aku ade class petang kul 2.
i was thinking... urmmm. skip that class CAN I ???
hehehehhe..
bye guys ! see ya again later . (:
xoxox

No comments:

Post a Comment