Friday, August 27, 2010

KHAMIS yang kelam kabut

macam biasa lah kan.
aku bangun agak lewat.
dalam jam 10 AM.. nasib ade orang call.
then aku buat KERJA RUMAH sikit.
hehehhe.
dalam jam 12. aku tidur balik.
aku BETUL-BETUL tak ingat langsung yang aku kena
amik EXAM MALAYSIAN STUDIES today !
WHAT THE FUCKKK. macam mane ah aku boleh lupa.
BENDA PENTING TU.. jam 2 lebih.
ade seorang hamba allah ni text aku. YA ALLAH ! thanks sangat dekat die.
die text tanye aku tak pergi amik ke paper malaysian studies ?
paper tu kena amik then TAKE HOME.
so, keesokkan nye kena submit sekali dengan answer.
aku punye la lupa .YA ALLAH. macam mane la wei ?? aku terus je siap2 lepas dapat text tu,
mase tu dah almost 3 PM. aku cepat-cepat.
dengan harapan sampai college, lecturer still ade di dalam class.
NASIB AKU BAIK. lecturer still ade.
aku terus amik paper then blah dari situ utk ke admin amik sticker for exam.
oh ye !
before semua tu.. dari rumah aku try call member ni.
satu call pun die tak angkat. SEDIH GILA siott. padehal die kawan aku yg aku rase paling rapat
dengan aku kat college.
aku ingat die boleh ingat kan aku pasal kena amik paper tu.
tapi tak. ): aku takdelah harap sangat die ingatkan.
but atleast text la aku kan.
maybe salah aku jugaklah sebab tak alert.
tapi.. entah lah. SUMPAH. aku terasa gila..
oklah. lupakan jelah. aku ni jenis malas nak bersuara kalau tak puas hati ke ape.
we continue back..
lepas je amik sticker, suddenly aku dapat text from her.
ade rupenye die kat college.. aku musykil kenape die tak angkat call aku.
dah lah. FORGET IT !


paper MALAYSIAN STUDIES, yeay !! DONE. :D
sangat mengantuk. aku terpakse la kan.
name pun exam. nasib la boleh bawak balik rumah,
so ringan ah sikit beban tu. boleh jawab sambil BARING ATAS KATIL :P


oh ye.
DOA KAN SAYA BERJAYA dengan FINAL EXAM ni ye.. (:


bye ! tc
xoxo

No comments:

Post a Comment