Tuesday, September 7, 2010

yeay ! dapat jacket from B. (;

ok, setelah the whole day tak pergi mane.
( merujuk pade post yg sebelum ni )
aku keluar pun dah jam 1 AM.
pergi ke KG BARU, KEDAI CT GARDEN.


makan NASI LEMAK 70CENT. layan jugak.
sambil-sambil makan ade org nyayi2. hahaha :p
lepas habis makan. masing-masing ( merujuk kepada aku, B, joe, amy and naz )
BLURRRR. NAK PERGI MANE Oi ?!!
last-last nasir ajak ke chow kit tengok bundle. orait je.
sampai sane jejalan la tengok kasut.
then nsir takde yg berkenan.
so, we all ke blah belakang. berdekatan dengan college aku tu.
before sampai kat sane.
ade satu traffic light. kebetulan merah pulak.
sambil tunggu tu. sembang la dengan amy.
TETIBE JE AKU MACAM DENGAR SESEORANG MEMANGGIL.


IKA TOONGGEK ! IKA TONGGEK ! IKA TONGGEK !


and die memanggil TANPA HENTI !!!
aku pun menoleh ke belakang. hurr.mmmmmmmmm..
betul ke ni ?! ke aku salah dengar.
sebab kat belakang time tu ade lori and 2 lelaki dalam tu.
takkan dieorang ?! aku tak kenal pun dieorang,
then aku pandang ke belakang lagi. lagi belakang dari lori tu.


SIALAN ! rupenye mereka yang dalam kereta myvi hitam itu !


HUD ARDE AZHAR ! punye kerja, memang KURANG AJAR..


a few second lepas tu. dah lupakan !
hahahha. siot jelah.


last-last kat situ aku yang dapat jacket B belikan.
nasir yang nak cari die tak dapat. hahah :P
banyak die try. but semua besar ! tapi yang die try semua CANTIK !


murah wei. but, nak cari size macam aku ni, hurmmm
PAYAH !


okla.. pejam celik.lagi berape hari je wei nak RAYA.
YA ALLAH. cepat nye masa berlalu.


hope raya tahun ni, lebih bermakna. AMIN (:

No comments:

Post a Comment