Thursday, September 2, 2010

wednesday

ok. today bangun awal.
sebab..


FINAL EXAM oiiiii !


paper islamic studies. alhamdulillah boleh la jugak jawab.
even satu ape pun aku tak bace.
aku siap awal, time dalam hall tu. siap text B lagi.
suruh get ready. paper aku almost done ! :p
then dah siap lame aku still dalam hall.
tengok je kawan-kawan tekun menjawab. tunggu msg B tak jugak dapat.
mane ni. dah dekat half an hour kot. die tak sampai.
last-last, aku check paper name dah tulis and all.
aku hantar ke meja lecturer.
aku kelaur, still takde text. so aku stay kat luar around 10 minutes.
during that, sempat sembang-sembang dengan classmate.
dieorg semua jawab TIPTOP ! biasa la, budak pandai. :p
then aku sempat la tanye semua raya mane, puasa macam mane ( dah lame tak jumpe )
before aku turun after dapat text from B.
member tegur. IKA ! amboi muka kau pahal tembam ?!


KIWAK WEI !!!! betul ke aku dah GEMUK !
oh god... SCARY laaa. ):
bulan puasa still gemuk ke ?! hopefully tak doe.... SERAM !!


sampai rumah, aku terus timbang weight. hurmmm. NORMAL je.
entah la..


aku buka MAGGI LAKSA today ! gempak..
hahaha. dah lame tak makan maggi tu yang teringin. huhu


malam pulak, siap-siap ingat nak terus tidur rumah leen coz, esok ade dinner ape ke kat college die.
so, aku pergi. then takjadi. wan ade kat amcorp mall.
yang heran die sorang ?!
pergi jumpe die dekat a&w sambil makan sate yang B bawak.
hahaha, habis kot. masing-masing lapar.
agak lame kat situ. sebab masing-masing blurrr tak tau nak lepak mane.
last-last pergi DOWNTOWN je.


belum sampai downtown lagi. tetibe JAM !
pahal wei ?! rupenye, ramai gila park kat tepi jalan je, dah park full kat dalam.
sumpah, ramai gila orang kat sane. ramai sangat !


ape la korang buat ni wei ?! hahahahha.
kiteorg pun just lepak makan then dieorg SHISHA pulak.


having fun with them !




xoxox

No comments:

Post a Comment