Thursday, September 9, 2010

last day of RAMADHAN.

pejam celik. pejam celik.
hari ni, 9 SEPTEMBER 2010.
is the LAST DAY OF RAMADHAN.
cepat betul masa berlalu.
macam-macam perasaan ade.
SEDIH, ramadhan dah pun tamat.
GEMBIRA, syawal menjelma.
yang aku pasti, aku beraya tanpa pakcik aku buat pertama kalinya.
selepas dia pergi meninggalkan kami semua buat selama nya.
hmmm, dan pagi raya kali ke2 tanpa abah.
tahun lepas, takde. tahun ni takde. nak kate sedih beria tak la. tapi terasa la jugak.
dah raye berasingan ni.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
pagi-pagi kejap lagi, B akan balik ke kampung teluk intan,
dengan kawan-kawan sekampung.
SEMINGGU jugaklah aku tak dapat jumpe die. ):
i will miss him so freaking bad !
hopefully die selamat sampai ke kampung halaman.
hati aku ni takkan senang selagi die tak sampai sane.
aku tak tau ape feeling aku now.
macam la die balik kampung lame. 
seminggu jelah IKA ! but. i still sad. hopefully
dapat jumpe die lebih awal (:
aku tunggu kau, sayang !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dah terlanjur kat sini.

saya, nur syafiqah 
ingin mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA ADILIFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
SEMOGA RAYA TAHUN INI LEBIH BERMAKNA
MAAF JIKA ADA TERKASAR BAHASA, TERSILAP KATA
SAMA-SAMA LAH KITA BERMAAF-MAAFAN.


REGARDS:
NUR SYAFIQAH

No comments:

Post a Comment