Wednesday, February 9, 2011

tersentak dari lena

mintak maaf.
aku nak sangat cakap dua perkataan ni kat kau.
tapi, macam tak terkeluar.
kenapa ?
aku tak pernah pun nak rasa malu dengan kau.
tapi bila perkataan 'TERIMA KASIH' dan 'MINTA MAAF'
aku jadi. kelu. lidah macam ada tulang. susah nak gerakkan.
aku tau, kau kecik hati.
MAAF. MAAF. MAAF.
TERIMA KASIH,
kerana masih tahan dengan sikap aku.
yang tak tau jaga hati, yang cakap kasar. yang tak pernah nak tanya keadaan kau.
aku terlena dalam sedar seketika.
aku rasa, aku macam aku buat ape yg terbaik, tapi sebenarnya tak.
aku baru sedar dari lena,
aku baru tersentak dari lena,
hanya kerana, kata kata yg kau tulis di buku.
maafkan aku, bagi aku. kau tetap KEKASIH TERBAIK.
MAAF sekali lagi. 
aku rasa macam nak  cakap maaf
sampai berbillion kali.
aku sayang kat kau. sumpah!






xox
ikaidris

No comments:

Post a Comment