Wednesday, February 9, 2011

dah dapat susah hati

selepas dapat apa dia nak. dia susah hati. kenapa ?
saya tak pernah tengok muka kekasih terbaik saya seresah itu. kenapa ?
bonda kesayangan dia, dalam keadaan tidak baik lebih tepat lagi,
sakit. dengar cerita kena buatan orang ?
aku yang dengar dengan telinga sendiri sebenar nya, bukan dengar cerita.
orang buat apa, tak perlulah aku sebut kat sini.
tapi, aku masih hairan, dan pelik.
zaman macam ni. ada lagi. benda macam ni jadi ? pelik aku makin menjadi jadi.
entahla. aku bukan tak percaya, cuma lebih percaya kalau benda tu jadi depan mata
macam, aku pergi lihat sendiri orang berubat atau yang sama dengan nya.
aku ikut kekasih terbaik aku pulang ke kampung halaman nya.
dapat tahu, bonda kesayangan dia hanya terkena benda itu.
orang nak bagi kat orang lain, mak die yang kena. kesian.
apa pun, semoga bonda kesayangan kekasih terbaik saya,
cepat sembuh dari sakit nya. AMIN.

No comments:

Post a Comment