Monday, June 14, 2010

hai.
tired la. today no breakfast!
hehehe, bangun pun dah jam 1.30 PM!!!! banyak lah aku punye breakfast kannnn. (;
ok, bangun je terus beli mcd. not me laaa kookoo yang belikan.
so, habis makan layan la tv dengan die and adik aku yang sekarang tengah cuti sekolah.
bak kate die sem break! -..-"
oklah. layan punye layan. tak sedar babe! aku yang melayan tidur. haisshhhh! HAHA. :D
tetibe je, kookoo kejut. bangun! bangun! ibu ajak pergi makan. adusss. baru nak layan.
bangun siap. and  GO! pergi makan kat kelana jaya je depan giant kecik tu.
my menu? hehehe. laksa. niat di hati nak cendol. adik aku pun nak. tapi time kiteorang sampai.
'SORRY DIK CENDOL HABIS'. oklah. ):
sedih sial. takpe2.
malam pulak aku pergi ke tempat kerja lama at ara damansara.
datang dengan tujuan and visi menyambut ulangtahun kelahiran staff sane.
sampai je, settle makan minum. dieorang dah start baling TELUR.
and nasib malang for me. KENA JUGAK.  SIOTTTTTTT la kannnnn. adus.
aku baru je basuh rambut before datang. HAMPEH!!!
and, my face! calar laa ): betul2 bawah mata. pedih pulak. nasib tak teruk sangat.
semua gara2 telur la. AAAAAAAA.!!
ni la orang yang baling telur :
JAGE KAU WAN!
tunggu turn kau nanti.

the cake :



happy birthday uncle gee! (:

my eyes!! ):


ape lah nasib kan. HAHA. takpelah. dieorang balas dendam time birthday aku tak dapat nak baling telur.
OK-OK!


owh ye, ahad hari tu, aku belikan adik aku kasut baru untuk die. ONITSUKA TIGER. yang die suke sangat tu. entah nak buat collection agak nye??

but, he choose this one : 





oklah. puaskan hati die. (:

last : love u baby apit! (:

No comments:

Post a Comment