Saturday, June 12, 2010

dari petaling jaya ke tanjung malim dan slim river

semalam, aku kan excited nak upgrade blog.
sampai tak sedar jam dah kul 5.30 AM! -.-"
bukan main teruja aku kannnn. then tidur kejap.
tetiba je dapat phone call. terngiang-ngiang di telinga aku
sayup je dengar caller ringtone ku. lagu dari filem pirates of the caribean lakonan hero ku.
orlando bloom (: haha. aku ingat kan cobaan, rupanya BETUL - BETUL.
hai. nak tak nak angkat jugaklah. lepas letak,aku tengok la jam.
8.45 AM. wow, kena bangun now!
sebab nak amik adik aku di tanjung malim. habis dari plkn. so. mandilah aku dalam mata terpejam. -..-"
moto dan visi aku, bila sampai je kat slim rumah pakcik aku.
aku akan mencari bantal dahulu. YEAH! matlamat dan cita2 untuk hari ni.
TAPIIIII
sampai je rumah. segala nye hancur musnah.
aku dah jumpe dengan :

si kecik ni. hilang ngantuk aku!!

NUR ALEESYA MAISARA (:

anak buah aku. omg! sumpah rinduuuu gila same die ni. aku lame tak jumpe.
dah besar sikit dah. comel macam aku jugak! HAHA. :D

No comments:

Post a Comment