Thursday, October 28, 2010

saya kembali.

first of all nak cakap.
AKU RINDU BLOG WEI !
yang teramat sangat. ):

macam2 jadi kat aku.
sangat banyak activiti !
but, sangat geram coz, tak dapat nak update.
terpakse simpan sorang.
serius.
kalau aku nak update, sampai esok pun tak habis lagi ni.
HAHAHA, :D

yang aku ingat la kannn.

aku ade pergi wedding.
ade pergi port dickson.
balik kampung ( paling kerap sekali )
lagi ?!

FUCK ! time nak update aku lupaaaa. sial.
sumpah macam2 aku buat.

oh ye !
aku ade ke hospital ipoh and tapah.
atok kena tahan wad ):
but now, he at my uncle house.
sakit yang agak serius, melibatkan hati dan jantung die.
kesian die sangat2 ! ):
sebab tu, now kerap balik kampung.
since, aku cucu yang agak rapat dengan die.
SUMPAH !
macam tak ready if he TAKDE.
pls, bukan waktu terdekat ni.
aku sangat SYG die. SANGAT !

aku and apit now,ok. hopefully sampai bila2.
since kejadian RAYA hari tu. he change alot ! (:
im soo happy. but, still cant forget what happened.
semakin aku ingat semakin sakit hati aku.
aku bukan tak cuba, IM TRYING. but, i still cant !
i dont know why. when im alone, everything yang pernah jadi ( yang buat kiteorg gaduh )
akan ade je dalam pale otak aku ni.
sumpah ! aku sakit sangat bila terfikir benda tu.
pls, aku nak kite happy. tu je yang aku harapkan.
xoxo


No comments:

Post a Comment