Tuesday, October 13, 2009

hari ney. bgun awal. yes! haha. tu pon coz ade class pagi.
hehehe. ;D
then sampai college masuk ar bilik graphic illustration.
tengok2. haram sorang pon takde. adesss.
masuk jela.
bukak drawing block then start koje.
x sampai 5 minit, syafiq masuk.
tergelak2 tgok aku sorang. hmapeh! :/
rupenye, ramai takde g sain agreement dgn ptptn.
aku xtaw plak.. huhue.. noob.
da kat setengah jam baru sorang2 masuk.
puan sharon pun nak start mengajar cam
hidup segan mati x mau..
???
ade kene mengena ke plak?
lantak la.
coz sikit sangat student dalam class die.
dah kul 11 lebih baru la full.
4jam dlm class graphic illus. da keras2 bontot aku! adusss.
then dapat rest kejap b4 masuk class element of graphic.
lepak basemant lar... huh,sumpah boring! -_-"
ade la dlm 10 minit rest. jadi la dr xde kan.
masuk class ade quiz lak..
sebat jela..
kul 4 start class app in art n design.
masuk lambat sikit.. hehehe.. ;D
oh, class ney best sket.
drawing2 pakai comp. gempakzzz. :)
kene buat poster n magazine sendiri milah oi.. pulak!
macam2 kan.
da 5.30! ape lagi bergerak2!! balik. haha. ;)
x sabar rasenye. nak melihat bantal ku.. ngeeee.
today my kookoo amek. :)
lambat lak die. adusss.
jenuh. tunggu punye tunggu. sampai da lenguh2 kaki den!
sampai je trus aku blah. da xtahan ngan kebisingan yang melanda ketika itu.
banyak giler kete time tu.. fuhhh. xtahan betul. rase nye nak je aku langgar mereka sume.
tapi apekan daye.. haha.
n last sekali... pizza time dgn kookoo! :)
today gak da dapat laptop baru. ngeeee. thankssss grandpa. i love u. :)

No comments:

Post a Comment